Frågor om abonnemang och Community

Jag kan inte komma in på community

Användarnamn är alltid din registrerade mailadress. Om du inte har ett lösenord kan du beställa ett nytt genom att trycka på ”glömt lösenord”. Då skickas ett nytt till din mail. När du är inloggad kan du sedan ändra lösenordet till något som är lättare att komma ihåg. En del organisationer har starka spamfilter och då hamnar mail från oss i skräpkorgen.

Jag får mail att jag ska förlänga mitt abonnemang

Abonnemangen på ICDP Community är löpande men du kan när du vill säga upp det. Anledningen till att det är en löpande prenumeration beror på att flera har hört av sig och vill ha det så. Det betyder att vi automatiskt skickar ut en påminnelse om förlängning och en faktura för kommande år. Om du inte har registrerat en fakturaadress kommer ditt abonnemang upphöra. Ser du i mailet att du inte har registrerat en fakturaadress men vill att ditt abonnemang ska fortsätta är det bara att du loggar in på Community och redigerar i din profil så att de korrekta adresserna står där. Du kommer då få fakturan till den adressen.

Vad gör jag om rabattkoden eller något annat inte fungerar så att jag kan använda mitt abonnemang?

Svar – maila till caroline@icdp.se Eftersom vi har mycket begränsat med tid kan det ta några dagar för dig att få svar. I mailet behöver du skriva din utbildningsnivå och den rabattkod du fått.

Jag syns inte i sökfältet för Vägledare och Handledare/Utbildare, vad beror det på?

Svar – Sökfunktionen styrs av den adress du angett i din profil på Community. Adressen behöver du aktivt gå in och redigera då alla uppgifter inte skrivs in av din utbildare. Det är bara de som har aktivt abonnemang som syns. Om du har redigerat din profil vet att du har aktivt abonnemang men ändå inte syns, maila till caroline@icdp.se